Contact Info / Websites

All 19 movie Reviews


Atm Preview Atm Preview

Rated 4.5 / 5 stars

Great.

Lower the music and put in some voices.


RedBoxPariah responds:

thank you and yeah i'll get on that


Stick Skateboarding 1 Stick Skateboarding 1

Rated 2 / 5 stars

Not bad...

...for a first. much better then my first flash.



Weapon Fight Weapon Fight

Rated 4.5 / 5 stars

Well...

Great fight scene, but it's just a random fight. Maybe a storyline. An flash series possibly? With this kind of fight scenes in it then I'd watch it.



SpermRider 2 SpermRider 2

Rated 5 / 5 stars

awesome.

End was hilarious. I laughed so hard i fell out of my chair.


People find this review helpful!

A Skate of Mind A Skate of Mind

Rated 5 / 5 stars

Umm...

It was PERFECT.



SKATER V2 Christmas 2007 SKATER V2 Christmas 2007

Rated 5 / 5 stars

OMG

This is like my last winter made into a cartoon...


MarcyVF responds:

Haha!

.M.


My New Grounds My New Grounds

Rated 5 / 5 stars

OMG

That was great, 5/5 and 10/10



Smash Kingdom Smash Kingdom

Rated 5 / 5 stars

Snake

had hilarious parts,



300 QUEERS 300 QUEERS

Rated 4.5 / 5 stars

hilarious

but did their dicks really have to bad hanging free and like waving back and forth? lol



Starfire Hentai Parody Starfire Hentai Parody

Rated 5 / 5 stars

Well

Im not some pervert or anything, but when a hentai submission reaches the top, it has to be good, so i checked it out. It looks pretty damn good graphically.